Saturday, March 5, 2011

JOM MELANCONG PERCUMA!!!!

AHLI JAWATANKUASA MASJID NAN JIN, BEIJING
Dari kiri berdiri : DSM Salmi (Biro Perancang Keluarga), DDM Faizal (Bilal 2), DSM Zaim(Biro Nikah Kawin), SSM Bini Khaidzir(Biro Sakit Pening Wanita), DSM Zul Azmi(Imam 1-bacaan khutbah versi melayu), DDM Jaf Rosli(Hal Ehwal Kebun Masjid), CDM Aidil(Juru Foto Masjid), CDM HJ Char(Biro Makan-makan Masjid)
Duduk Dari Kiri : DDM Nor(Biro Kelangsingan Wanita), CDM Kartini(Wakil Agama Islam Beijing), CDM Jalilah(Penceramah Bebas), DSM Dila(Biro Kesihatan Masjid)

Semua orang cerita tentang melancong.... terpanggil untuk kami pun cerita tentang melancong... gambar ni di ambil semasa melancong ke Beijing, China pada Mac 2010. Fuhhh..... turun jer kapal terbang di sambut dengan hamparan salji yang memutih.. Suhu pada masa itu adalah 4 oC... sejuk sungguh... sampai rasa nak beku pada masa itu. Di Beijing mmg banyak kenangan yang kami dapat. Antara yang paling hebat ialah mendaki tembok china. Mmg pada awalnya berkobar2 nak panjat tembok tu, tapi sampai 2 stage dah tak larat... hahahaha.. bergambor jer la.. Memang seronok melancong percuma ni, layanan yang diberi mmg tak sama walaupun kita melancong dgn duit sendiri... Jadi masih ada masa untuk anda semua fight untuk ke Hong Kong... jadi fight la bersungguh-sungguh dan jangan lepaskan peluang melancong bersama kami..
kenangan di stadium sarang burung
semua kesejukan!!
pendakian di tembok china

1 comment:

  1. boleh tolong komen??

    http://aididmuaddib.blogspot.com/2011/05/hai-o-scam-khas-untuk-melayu-dan-si.html

    ReplyDelete